استادان اصفهان علیه آلودگی هوا

هم‌فکری و به اشتراک گذاری دانش در زمینه علل، آثار و راه‌کارهای مقابله با آلودگی هوای اصفهان

استادان اصفهان علیه آلودگی هوا

هم‌فکری و به اشتراک گذاری دانش در زمینه علل، آثار و راه‌کارهای مقابله با آلودگی هوای اصفهان

استادان اصفهان علیه آلودگی هوا

به نام خدا

این وبلاگ توسط جمعی از استادان دانشگاه‌های اصفهان که امضاءکننده نامه بهمن‌ماه 1392 برای مقابله با آلودگی هوای این شهر بوده‌اند ایجاد شده است. هدف از آن هم‌فکری و هم‌افزایی تلاش‌های همه اقشار در جهت حل این مسئله مهم و بهبود مستمر و پایدار کیفیت هوا و جلوگیری از آثار زیان‌بار و غیرقابل جبران پدیده آلودگی هواست.
رئوس مطالب این سایت را می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای خبرخوان نیز روی کامپیوتر یا گوشی و تبلت خود دریافت نمایید.
آخرین نظرات
جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

مطرح شدن نامه در دولت توسط خانم ابتکار

خانم دکتر معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که گیرنده اصلی نامه بوده‌اند، در تاریخ 28 بهمن 92 این گونه نوشته‌اند:
گزارش نامه 300 تن از اساتید محترم دانشگاههای اصفهان در بحث آلودگی هوای آن شهر را دیروز در دولت مطرح کردم. ایشان طی نامه ای تاکید کرده اند که ریه های مردم اصفهان انباشته از سرب و گوگرد و ذرات معلق و مسموم است. آنها خواستار تسریع در اجرای برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان و تخصیص بودجه به این امر شده اند.
همچنین به دولت گزارشی از نقش مازوت در آلودگی شدید هوا در اصفهان، اراک، قزوین و سایر نقاط کشور دادم. مازوت متاسفانه در فصولی که مصرف گاز افزایش می یابد بیشتر استفاده می شود و آلودگی فراوان و سنگینی دارد. این در حالیست که در نیروگاهها هیچگونه ابزار سنجش آلودگی وجود ندارد. گزارش و اطلاعات و آمار موضوع را به طور کامل در جلسه ارائه کردم ... باید به این وضع پایان داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
isfpap-admin-iut

نظرات (۱)

سرکار خانم ابتکار، ما از شما انتظار اقدام قاطع و عاجل داریم. اصفهان را فراموش نکنید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی